Jak zalogować się / zarejestrować ?
- Wejdź w zakładkę „Moje konto”
Komputer: W menu głównym znajdziesz sekcję Moje konto .Kliknij w nią, aby przejść do strony logowania i rejestracji.
Telefon: Na dole ekranu w widocznym menu znajdziesz sekcję Moje konto .Dotknij jej, aby przejść do strony logowania lub rejestracji. - Wypełnij formularz rejestracyjny
Podaj swój adres e-mail oraz utwórz hasło. Po zatwierdzeniu danych Twoje konto zostanie utworzone. - Logowanie/rejestracja przez Facebook lub Google
Możesz również zalogować się lub zarejestrować za pomocą mediów społecznościowych – Facebooka lub Google. Wtedy Twoje konto zostanie utworzone automatycznie, a logowanie odbywa się bez potrzeby podawania hasła.
Funkcje dostępne dla użytkownika
- Dane osobowe:
- W zakładce Szczegóły konta możesz edytować swoje dane osobowe, takie jak imię, nazwisko czy adres e-mail.
- Możesz również zmienić hasło, klikając opcję Zmień hasło.
- Adresy dostawy i rozliczeń:
- W zakładce Adresy masz możliwość dodawania, edytowania i usuwania adresów dostawy oraz adresów rozliczeniowych.
- Możesz ustawić domyślny adres, który będzie automatycznie wybierany podczas składania zamówienia.
- Historia zamówień:
- W sekcji Zamówienia znajdziesz listę swoich dotychczasowych zakupów. Klikając w szczegóły zamówienia, możesz sprawdzić jego status oraz podglądać faktury.
- Subskrypcje newslettera:
- Możesz zarządzać swoim zapisem na newsletter, aby na bieżąco otrzymywać informacje o promocjach i nowościach.
- Lista życzeń:
- Funkcja lista życzeń pozwala na wygodne planowanie zakupów i zapisywanie ulubionych produktów.
Lista życzeń – Jak działa?
- Dodawanie produktów do listy życzeń:
- Na karcie produktu kliknij ikonę serduszka lub przycisk Dodaj do listy życzeń.
- Produkty możesz dodawać zarówno jako zalogowany użytkownik, jak i bez logowania.
- Przeglądanie listy życzeń:
- Jeśli jesteś zalogowany, Twoja lista życzeń zostanie zapisana na Twoim koncie.
- Jeśli nie masz konta lub nie jesteś zalogowany, lista będzie przechowywana w przeglądarce na Twoim urządzeniu.
- Zarządzanie listą życzeń:
- Możesz usuwać produkty z listy lub bezpośrednio przenosić je do koszyka, klikając odpowiedni przycisk.
Jak usunąć konto?
Jeśli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Aby to zrobić, wyślij prośbę na adres e-mail naszej administracji w dziale kontakt z nami. W treści wiadomości podaj swój adres e-mail powiązany z kontem, które chcesz usunąć.
Po otrzymaniu Twojej prośby, przeprowadzimy proces usunięcia konta, a Ty otrzymasz potwierdzenie wykonania tej operacji. Pamiętaj, że po usunięciu konta utracisz dostęp do historii zamówień oraz innych danych powiązanych z kontem.