1. Reklamacje
1.1. Prawo do reklamacji
Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej zakupionych produktów w terminie 24 miesięcy od daty zakupu. Reklamacja może dotyczyć wad fizycznych (np. uszkodzenia, niezgodności z opisem) oraz wad prawnych (np. braku prawa własności).
1.2. Zgłoszenie reklamacji
Aby zgłosić reklamację, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który można pobrać ze strony sklepu. Formularz należy wysłać na adres:
1.3. Dane do zgłoszenia
W formularzu reklamacyjnym należy podać:
2. Czas rozpatrzenia reklamacji
2.1. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich złożenia.
2.2. W przypadku konieczności dłuższego rozpatrzenia reklamacji, klient zostanie poinformowany o przyczynach opóźnienia oraz przewidywanym czasie rozwiązania sprawy.
3. Zwroty
3.1. Prawo do zwrotu
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podawania przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3.2. Procedura zwrotu
Aby zwrócić towar, należy:
3.3. Koszty zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. W przypadku uznania reklamacji, sprzedawca zwraca również koszt wysyłki.
4. Zwrot płatności
4.1. W przypadku zwrotu towaru, środki zostaną zwrócone na konto bankowe klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru.
4.2. W przypadku reklamacji, zwrot pieniędzy będzie realizowany w sposób ustalony z klientem (w tym możliwość wymiany towaru).
5. Dodatkowe informacje
5.1. W przypadku towarów zakupionych w zestawach, zwroty będą przyjmowane tylko w całości.
5.2. Koszty związane z reklamacją ponosi sprzedawca tylko w przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana.
5.3. Ochrona danych osobowych: Zgłoszenia reklamacyjne oraz zwroty będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Zasady zwracania zakupów
Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem outletto.pl/zwroty
Wybierasz produkty do zwrotu Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.
Określasz szczegóły przesyłki Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.
Odsyłasz paczkę Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.
Otrzymujesz zwrot pieniędzy W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.
Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres kontakt@outletto.pl lub tradycyjną na adres: GID MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kędzierzyńska 17A/A6, 41-902 Bytom.
Polska
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zwrot pieniędzy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
Zwrot towaru
Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca. Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
GID MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kędzierzyńska 17A/A6, 41-902 Bytom.
Polska